reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Gráfová

Zuzana Gráfová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Už viem čo život dal mi.Miestečko pod výkalmi,kde moja hlava plná múch,vypustí vydýchaný vzduch.(v diskusii zuzajda) Zoznam autorových rubrík:  IRÓNIA ZATMENIABásneÚvahySúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Cesty

Zuzana Gráfová

Cesty

Môj priateľ toho veľa nenahovorí. To však neznamená, že nemá čo povedať. Je to správny človek, na správnom mieste a ja som rada, že ho mám. Včera som v jeho počítači objavila vetu: „Čo chcem robiť?“ Otázku, ktorú položil sám sebe, ale zrejme nenašiel odpoveď.

  • 2. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 618x
  • 0
Psy záchranári

Zuzana Gráfová

Psy záchranári

Mám dvoch psov. Sú to psy záchranári. Zachránili mi život. Môj život bol jedno veľké zúfalstvo. Nevidela som jeho farby, necítila som jeho vône. Pociťovala som iba prázdno, do ktorého som sa pomaly prepadala. Takýto bol môj život, kým doňho nevstúpili moje dve sučky. Najprv Tina a o rok na to Lusy. Priniesli mi svetlo a veľa, veľa lásky. Narodili sa pre mňa, aby ma sprevádzali na ceste životom. Tina už dvanásť rokov a Lusy jedenásť.

  • 1. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 790x
  • 7
Štvornohá duša

Zuzana Gráfová

Štvornohá duša

Cíti bolesť, ale slzy neroní. Keď nechceš ho, plače jeho srdce a keď umiera, schová sa Tvojmu zraku, lebo nechce vidieť Tvoje slzy.

  • 30. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 713x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu