reklama

Koľko ešte

Koľko je vo mne smútku a koľko radosti, koľko je vo mne sily a koľko slabosti, koľko mám rokov pred sebou a koľko som ich premárnila, koľko ciest trávou zarastie, kým príde správna chvíľa, koľko dobrých ľudí a koľko zlých som stretla, koľko rád prijala som bez rečí a koľko v zlosti zmietla, koľko je vo mne nádeje keď hľadám samú seba, koľko hviezd ešte rozbijem, kým zistím čo mi treba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Koľko ešte? Znamená to ako dlho budem žiťvo svete, ktorý prší,vo chvíľach, čo sa vylievajú z duší,v živote plnom vodnatých myšlienok,vo fľaši od piva zbavím sa spomienok.Koľko ešte? Znamená to ako dlho sa budem dívaťna krídla, ktoré nelietajú,na mŕtvych, čo sa usmievajú,na živých, čo sa mračia v rade,na kvety, ktoré zvädnú všade.Na niečo, čo som dávno stratilasadol si motýľ...Ja som ho zabila.

Zuzana Gráfová

Zuzana Gráfová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Už viem čo život dal mi.Miestečko pod výkalmi,kde moja hlava plná múch,vypustí vydýchaný vzduch.(v diskusii zuzajda) Zoznam autorových rubrík:  IRÓNIA ZATMENIABásneÚvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu