reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Gráfová

Zuzana Gráfová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Už viem čo život dal mi.Miestečko pod výkalmi,kde moja hlava plná múch,vypustí vydýchaný vzduch.(v diskusii zuzajda) Zoznam autorových rubrík:  IRÓNIA ZATMENIABásneÚvahySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Svetielko

Zuzana Gráfová

Svetielko

Si niekde na blízku, moje malé svetielko. Čakáš, že Ťa privediem na svet.

  • 30. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Nepokojná duša

Zuzana Gráfová

Nepokojná duša

Zošaliem. Celkom iste. Neviem, kedy presne, ale určite to bude čo nevidieť. Skončím v niektorom ústave, pre duševne chorých. Sú tam ľudia, ktorým ochorela duša. Moja duša nebola nikdy celkom zdravá. Vážim si ju a viem, že robí čo môže. Bojuje, ako najlepšie vie. Všemožne sa bráni klamstvu, pokrytectvu a smútku a s úľavou prijíma úsmevy, pohladenia, lásku. Je taká zraniteľná, taká krehká. Už nevydrží ten nápor. Celkom určite sa zlomí. Čo bude so mnou? Nechcem ju stratiť. Ja už budem dobrá.

  • 23. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 614x
  • 1
Pokušiteľ

Zuzana Gráfová

Pokušiteľ

Prvý raz som sa s Tebou zblížila, keď som mala asi desať rokov. Bolo to na Silvestra. Všetci sa zabávali, len Ty si bol sám, zabudnutý. Pristúpila som najprv nesmelo, aby som sa Ťa dotkla. Ako to robia tí dospelí? Ochutnávajú, jemne, nenásilne a potom plnými dúškami až do dna. Pocit radosti však netrval dlho. Začal si mi ubližovať. Násilne si sa domáhal mojej detskej dušičky. Točil si mojím malým telom a tlačil si ho k zemi. Nakoniec som už nedokázala odolávať. Moje zmysly otupeli. Rob si so mnou, čo chceš. Potom nastala tma.

  • 20. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Múr

Zuzana Gráfová

Múr

Ako malí sme boli najlepší kamaráti. Ja a môj o dva roky starší brat. Potom prišla puberta a všetko sa zmenilo. Už to nebol ten dobrý a priateľský braček, ktorý mi fúkaval rany. Bol to surový a arogantný pubertiak, zapierajúci vlastnú sestru. Postavil múr, ktorý oddelil naše svety.

  • 16. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu