reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Gráfová

Zuzana Gráfová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Už viem čo život dal mi.Miestečko pod výkalmi,kde moja hlava plná múch,vypustí vydýchaný vzduch.(v diskusii zuzajda) Zoznam autorových rubrík:  IRÓNIA ZATMENIABásneÚvahySúkromnéNezaradené

reklama

IRÓNIA ZATMENIA

Stavce a odstavce

Zuzana Gráfová

Stavce a odstavce

Zjedla som hrianku. Iba takú „obyčajnú“ hrianku. Veď to poznáte. Krajec chleba opečený z obidvoch strán na oleji do chrumkava. Odrazu sa mi začali diať čudné veci. Moja myseľ sa nedokázala zorientovať v cudzom prostredí a tak len prestupovala z nohy na nohu. Hlava sa mi začala neprirodzene nadúvať, až som mala pocit, že miesto nej mám na krku položenú prezretú paradajku. Už, už praskne a zaserie všetko, čo ešte nie je zasraté.

  • 31. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
PARANOIDNÁ PARANOJA

Zuzana Gráfová

PARANOIDNÁ PARANOJA

Paranoja je postavička z rozprávky. Ktorú rozprávku mám na mysli? No predsa ktorúkoľvek. V každej sú hrdinovia posadnutí utkvelou predstavou, že dobro musí zvíťaziť nad zlom. Preto celý čas nič iné nerobia, iba hľadajú zlo a v prípade, že žiadne nieje momentálne poruke, podplatia nejakú škaredú, znetvorenú bytosť aby nejaké to zlo zariadila. Rozprávka sa zväčša začína ako úplná idyla.

  • 25. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
MÁRNA SNAHA CHROBÁKA

Zuzana Gráfová

MÁRNA SNAHA CHROBÁKA

Chrobák je taký tvor, ktorý nemá žiadne predsavzatia. Jediným jeho cieľom je prežiť svoj kratučký život čo najdlhšie. Cupká svetom, iba takým malilinkým svetom a snaží sa vyhýbať problémom. Hľadá si potravu a občas aj nejaké to povyrazenie, pričom sa snaží neskončiť na chrbte.

  • 25. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
VRCHOL

Zuzana Gráfová

VRCHOL

Na samom vrchnom konári obrovitánsky vysokánskeho stromu je najsamlepší výhľad na veľké množstvo vecí. Opísať dopodrobna takýto pohľad, by zabralo veľa, veľa času. Koľko času muselo zabrať vyrastenie takého obrovitánskeho stromu? Neskutočných niekoľko časových vrcholov. Kreténom s motorovou pílou, postačí pár minút na to, aby sa tento obrovitánsky vysokánsky strom zrútil k zemi. No to je ale vrchol!

  • 5. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu