reklama

Psy záchranári

Mám dvoch psov. Sú to psy záchranári. Zachránili mi život. Môj život bol jedno veľké zúfalstvo. Nevidela som jeho farby, necítila som jeho vône. Pociťovala som iba prázdno, do ktorého som sa pomaly prepadala. Takýto bol môj život, kým doňho nevstúpili moje dve sučky. Najprv Tina a o rok na to Lusy. Priniesli mi svetlo a veľa, veľa lásky. Narodili sa pre mňa, aby ma sprevádzali na ceste životom. Tina už dvanásť rokov a Lusy jedenásť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Dlhá doba v živote človeka a príliš dlhá doba v živote psa. Sú stále rovnaké. Šťastné keď ma vítajú a nešťastné, keď sa so mnou lúčia. Viem, že na mňa vždy doma niekto čaká. Občas mávam zlé dni, hnevám sa na všetko a na všetkých okolo mňa. Vtedy sa snažia opatrne nadviazať kontakt a utíšiť môj hnev. Nie vždy sa im to podarí. Je mi to ľúto. Moje šťastné dni však vítajú tak, ako to vedia len ony. Sú svetlom a farbou môjho života. Sú pri mne vždy, keď ich zavolám. Vidím ako starnú a nemôžem to zastaviť. Tina je takmer hluchá a mám pocit, že občas neovláda svoje štyri nohy a Lusy má na jednom oku šedý zákal. Zdá sa mi, že ešte pred nedávnom boli úplne zdravé a plné života. Netušila som ako zostarli. Mala som plno iných problémov a celkom som zabudla na psov záchranárov. Narodili sa pre mňa. Narodili sa, aby ochraňovali moje srdce pred zatrpknutím a nenávisťou k životu, k ľuďom, k sebe samej. Sú pri mne vždy, keď to potrebujem. Preto viem, že keď na ne jedného dňa zavolám a ony neprídu, opustili navždy svet, ale nie mňa. Povie mi všetko a ja zas jemuzverím sa s každým trápením.On ukľudní ma nemým slovom,vo verných očiach stráženým. Milujem ho a som tak šťastná,keď vidím ako prekvitá,pri nežných slovách, ktoré vraciapohľadom plným života. *Mám iba Teba, nik mi nedal viac,než tvoja vernosť pri mne stáťa ja Ti, ver mi, splatím do halieravšetko, keď raz budeš odchádzať.

Zuzana Gráfová

Zuzana Gráfová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Už viem čo život dal mi.Miestečko pod výkalmi,kde moja hlava plná múch,vypustí vydýchaný vzduch.(v diskusii zuzajda) Zoznam autorových rubrík:  IRÓNIA ZATMENIABásneÚvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu